:)

Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

sobota, 31 sierpnia 2013

Umaszczenie konia

 Hej :) Dzisiaj postanowiłam dodać parę opisów ras oraz dodać zdjęcia koni o poszczególnych rasach :) Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam w rozpoznawaniu końskich maści :) 



 
Black - Kary 













                                                                                      Dark Bay - ciemno - gniady
                   














Blood Bay





                                                       
                                                                Liver Chestnut - ciemno - kasztanowaty

Chestnut - Kasztanowaty

Piebald - karo- srokaty 

Dun - Bułany

Red Roan - kasztanowato - dereszowaty

Blue Roan - karo - dereszowaty

Palomino

Cremello 

Skewbald - srokaty

Dapple Gray - myszaty

Fleabitten Gray - tarantowaty

Gray - Siwy

Dominant white - dominuje siwy 

Poniżej dodałam zdjęcie, które porównuje różne odcienie siwej maści. Wiem, że nie wszyscy je rozróżniają, dlatego mam nadzieję, że to zdjęcie trochę Wam pomoże :) Mnie pomogło :)


                                        SIWY                       MYSZATY         TARANTOWATY  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz