:)

Dodatki na bloga - tonabloga.blogspot.com

czwartek, 8 sierpnia 2013

Cześć!

Cześć :) Mam na imię Monia. Mieszkam w Polsce w małym mieście. razem z rodzicami i młodszą siostrą, Madzią :) Mam także najlepszą przyjaciółkę, Julkę :) Postanowiłam założyć tego bloga, żeby pisać w nim różne ciekawostki i informacje na temat moich zainteresowań. Jeśli macie inne hobby, możecie śmiało napisać o nich w komentarzach albo do mnie na e-maila: sporti5@wp.pl. Wtedy, jeślibyście chcieli, mogłabym dodać wpis, a w nim to, co mi napisaliście :) Mam ogromną nadzieję, że choć część z Was skorzysta z tej propozycji :) Wracając do zainteresowań, napiszę trochę o moich. A więc jeżdżę konno, dlatego automatycznie zaczęłam interesować się końmi :) Lubię także takie sporty jak: siatkówka, koszykówka, tenis stołowy i ziemny, pływanie, kajakarstwo, żeglarstwo. W wolnej chwili lubię poczytać jakieś ciekawe książki lub gazetki ( od czasu do czasu będę tu zamieszczać krótkie notki o bardzo fajnych książkach ). Czasami wychodzę też z rodzicami lub ze znajomymi na rower lub na rolki ( chociaż ostatnio bardzo długo nie jeździłam na rolkach ). Gdy mam trochę wolnego czasu, uczę się sama grać na gitarze. Staram się grać jakieś proste piosenki. Należę także do harcerstwa. Dwa razy w tygodniu mam dodatkowe zajęcia z angielskiego, ponieważ bardzo podoba mi się ten język. W przyszłości chciałabym nauczyć się też jezyka francuskiego. Moim marzeniem jest pojechać za granicę do Francji i zobaczyć Wielki Mur Chiński. To wszystkie moje zainteresowania. Postaram się jak najczęściej pisać o nich różne ciekawe rzeczy. Mam nadzieję, że ten blog Wam się spodoba :) Do zobaczonka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz